Leczenie kanałowe – BemowoDental Warszawa

leczenie kanałowe bemowo

Jeżeli szukają Państwo specjalistycznej opieki dentystycznej, to klinika stomatologiczna BemowoDental Clinic jest miejscem, w którym otrzymacie stosowną pomoc. W naszej szerokiej ofercie znajduje się między innymi leczenie kanałowe oraz wymagające zastosowania specjalistycznego sprzętu leczenie kanałowe pod mikroskopem.

Endodoncja, czyli leczenie kanałowe jest metodą często wykorzystywaną przez stomatologów, a nowoczesne metody poprawiają jej skuteczność i bezpieczeństwo. Dzięki niej możliwe jest zapobiegnięcie usunięciu zęba w momencie, kiedy jego miazga jest na tyle zainfekowana, że nie ma możliwości jej uratowania. Leczenie kanałowe pod mikroskopem pozwala na dokładne wyleczenie zęba, co zapobiega konieczności stosowania implantów lub protez zębowych.

Endodoncja – wskazania do jej zastosowania

Leczenie kanałowe stosowanie jest przez naszych specjalistów w przypadku wspomnianej wcześniej choroby miazgi zęba. Najczęstszą przyczyną tej dolegliwości jest przedostanie się do zęba bakterii – na przykład z powodu występowania niedoleczonej próchnicy. U niektórych Pacjentów choroba ta może przebiegać bezobjawowo – zazwyczaj w momencie, kiedy pojawia się ból, konieczne jest już leczenie kanałowe pod mikroskopem ze względu na zaawansowany stan. Większość Pacjentów odczuwa jednak dyskomfort lub dużą nadwrażliwość.

Specjaliści z BemowoDental Clinic zajmują się zarówno pierwotnym, jak i wtórnym leczeniem kanałowym. Zdarza się, że leczenie kanałowe nie zostało wykonane z pozytywnym skutkiem. W przypadku takich Pacjentów konieczne jest leczenie wtórne. Również w tych przypadkach wykorzystywane jest leczenie kanałowe pod mikroskopem.

Dokładamy wszelkich starań, aby endodoncja wykonywana w BemowoDental Clinic była zabiegiem komfortowym dla naszych Pacjentów. Stosujemy najnowsze techniki znieczulenia, dzięki czemu nie muszą Państwo obawiać się o mało przyjemne odczucia. W przypadku Pacjentów, którzy zgłaszają się do nas z dotkliwym bólem zęba, już samo zastosowania znieczulenia jest ogromną ulgą.

Długość leczenia uzależniona jest od wielu czynników – między innymi od rozległości zmian w zębach Pacjentów oraz od anatomicznych właściwości kanałów korzeniowych. Zazwyczaj na pierwszej wizycie można określić przewidywany czas potrzebny do zakończenia terapii.

Znajdująca się w dzielnicy Bemowo klinika stomatologiczna to nie tylko leczenie kanałowe pod mikroskopem. Nasi lekarze zajmują się między innymi profilaktyką, do której można zaliczyć usuwanie kamienia lub wybielanie zębów nowoczesną metodą Beyond.

BemowoDental Clinic
ul. Batalionów Chłopskich 74