Ortodoncja w Warszawie

klinika stomatologiczna bemowo

Piękny i zdrowy uśmiech jest swoistą wizytówką, która ułatwia życie zawodowe oraz prywatne. Jeśli w młodości nie zatroszczyłeś się odpowiednio o swoje zęby, teraz możesz to naprawić. Ortodoncja to dziedzina, która z roku na rok cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Coraz więcej osób bez względu na wiek uświadamia sobie istotną rolę estetycznego uzębienia. Dlatego aparaty korygujące zgryz noszą dzisiaj nie tylko dzieci czy młodzież, ale też dorośli.

Z usług ortodonty skorzystasz w naszej klinice zlokalizowanej w warszawskiej dzielnicy Bemowo.

Kiedy warto odwiedzić ortodontę?

Na wizytę u ortodonty warto umówić już kilkuletnie dziecko lub nastolatka. Profilaktycznie można odwiedzić specjalistę w momencie wymiany zębów z mlecznych na stałe. Bezwzględnym wskazaniem do skorzystania z osiągnięć ortodoncji są poważne wady zgryzu, takie jak niedorozwój szczęki czy zbyt wczesna utrata zębów mlecznych.  Konsultacje z ortodontą z naszej kliniki mogą rozwiać wiele wątpliwości, które towarzyszą rodzicom, a także umożliwią odpowiednio wczesną reakcję na występujące problemy. Korekta wad zgryzu w wielu przypadkach nie sprawia dużej trudności i w przyszłości krzywe zęby są jedynie wspomnieniem.

Dobra wiadomość jest taka, że nigdy nie jest za późno na odwiedzenie ortodonty. Wady zgryzu mogą być wrodzone, ale mogą też postępować z wiekiem.

Dlaczego prostować zęby?

Prostowanie zębów to nie kaprys. Pamiętaj, że stłoczone, nieprawidłowo ustawione zęby mogą być przyczyną dyskomfortu, pogorszenia samopoczucia oraz stanu zdrowia. Ortodoncja umożliwia:

• lepszą i łatwiejszą higienę jamy ustnej, dokładne oczyszczanie szkliwa, a więc mniejsze ryzyko próchnicy,
  • ochronę zębów przed przeciążeniami i urazami zgryzowymi,
  • zmniejszenie bólu w stawach, które mogą powodować bóle głowy czy kręgosłupa,
  • komfortowe spożywanie posiłków, wyraźne mówienie.

Dobrze przeprowadzone leczenie pomaga rozwiązać problemy zdrowotne i poprawia estetykę uśmiechu. W naszej klinice w Warszawie na Bemowie gwarantujemy przyjazną atmosferę, która sprzyja relaksowi i do minimum redukuje strach przed wizytą w gabinecie stomatologicznym.

BemowoDental Clinic
ul. Batalionów Chłopskich 74